Aanvragen EHBO

Hieronder kunt u EHBO-inzet aanvragen voor uw evenement.
Wanneer u EHBO-inzet aanvraagt gaat u akkoord met onze algemene voorwaarden
Na ontvangst nemen wij zo snel mogelijk contact met u op.
Zelf ontvangt u ook een kopie van deze aanvraag op het door u opgegeven emailadres van de contactpersoon.

Houdt u er rekening mee dat u de aanvraag minimaal 1 maand voor aanvang van het evenement indient.
Wanneer er minder dan een maand tussen de aanvraag en het evenement zit,
zullen er administratiekosten in rekening worden gebracht. Prijzen op aanvraag.

    Velden met een * zijn verplicht
    Organisatie *
    Telefoonnummer(s) *
    Emailadres *
    Correspondentie adres
    Adres *
    Postcode/Woonplaats *
    Factuuradres (Indien afwijkend)
    Factuuradres
    Postcode/Woonplaats
    Contactpersoon
    Naam *
    Telefoon *
    Emailadres *
    De organisator is zelf verantwoordelijk voor het afsluiten van verzekeringen.

    Hulpverleners die bij evenementen als hulpverlener dienst doen,
    zijn via hun vereniging verzekerd voor eventuele schade die zij ongewild veroorzaken.

    Polis is bij de vereniging ter inzage.
    Het evenement zal plaatsvinden in Strijen!
    Evenementgegevens
    Naam evenement *
    Soort evenement
    Datum * Datum tot
    Tijd van * tot *
    Aantal deelnemers *
    Aantal bezoekers *
    Locatie evenement *
    Contactpersoon evenement *
    Tel. contactpersoon evenement *
    Het evenement vindt plaats: BinnenBuitenBeide
    Risico's aanwezig: JaNee
    Zo ja, welke:
    Opmerkingen

    Ik ga akkoord met de voorwaarden